18 Şubat 2014 Salı

Elbise Mevsimi Yaklaştı

Yaz ayları yaklaşıyor diye beni bir elbise telaşı sardı. Daha sezon açılmadan uygun fiyatlar ile bir kaç elbise satın almak istiyorum. Mağazaların online alışveriş siteleri içerisinde bir çok güzel model beğendim. Tabi mango, zara gibi ünlü markalar arasında da çok beğendiğim ürünler var. Onlar da bu aralar indirimdeler fakat yazlık ürünler daha çok fazla gelmemiş. Bu sebep ile oralardan çok alışveriş yapamıyorum. Yabancı bir online alışveriş sitesi var Asos onların elbise modelleri de çok şık. Fakat hem çok pahalı hem de kargo süreleri çok uzun ve masraflı.



Terkos, beyoğlu gibi ünlü ve ucuz pasajlarda ise daha yazlık ürünleri bulmak imkansız. Nereden alışveriş yapayım diye araştırırken, Moda in moda online alışveriş sitesini buldum. Ürünler çok uygun fiyatlı ve güzel. Çok şık elbiseler de var.Ben yazlık alışverişimin hepsini buradan tamamladım. Size de öneririm benim gibi tüm yazlık ürünlerinizi bir kere de almanıza gerek yok tabi ki. Ben alışveriş yapmaktan pek hoşlanmıyorum. Bu sebep ile bir kere de evimden, hiç bir zahmete katlanmadan halletmek istiyorum. O yüzden online alışveriş en sevdiğim alışveriş şekillerinden bir tanesi. Ama alışveriş yapmaktan çok hoşlananlar için de bu siteler oldukça keyifli. Bir kere her şeyden önce çok fazla seçenek var. Bir siteyi beğenmezseniz, kapatıp hemen bir başka siteyi açabiliyorsunuz.



Hiç bir zaman kaybınız olmuyor. Elbise modelleri üzerinize olmazsa değiştirme fırsatınız da var. Herkes için oldukça güzel bir sistem. İster elbise, ister pantolon, ceket, etek, abiye, ayakkabı... dilediğiniz her şey online alışveriş sitelerinde. Ben şimdilik yazlık elbise alışverişimi tamamladığım için konuyu daha fazla uzatmıyorum. Son siparişlerim de yeni geldi. İzninizle gidip onları deneyeceğim. Herkese moda in moda ile iyi alışverişler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder